Monday 12 November 2012

Siapa Saya?


Salam,

Berikut adalah serba sedikit mengenai diri saya :

Nama saya ialah Aishah Binti Ahmad. Berasal dari Pekan,Pahang Darul Makmur, (satu kampung dengan Perdana Menteri kita, Dato’ Seri Najib ). Sekarang menetap dan mengajar di sini juga. Mengajar Prasekolah di Sekolah Kebangsaan Seri Terentang, Pekan Pahang.

Bekerja dengan ikhlas sebagai seorang guru prasekolah. Telah berumahtangga dan mempunyai seorang cahaya mata. Saya meminati kanak-kanak dan setiap hari saya bergelumang dengan kanak-kanak. Setiap hari persekolahan, tugas saya adalah mendidik kanak-kanak prasekolah dan melayan kerenah mereka. Habis waktu persekolahan pula, masa saya melayan dan bermain dgn anak saya.

Anak-anak kecil ini seperti kain putih. Sama-samalah kita mencoraknya dengan warna-warna yang baik.




No comments:

Post a Comment